KUNDSERVICE-ÖVRIGT
primefitness.se - English

FEEL DIFFERENT

Jag kan inte hitta något desinfektionsmedel för utrustning eller tvål att tvätta mig med före, under eller efter passet - Vart hittar jag det?


- Rengöring, desinfektion och rekonditionering av lokaler och utrustning sköts av oss, då procedurer för exempelvis redskap, maskiner, dynor och handtag kräver särskilda procedurer med olika medel och metoder för att inte riskera att göra mer skada än nytta, då spruckna dynor och handtag, eller helt enkelt enbart att dess ytor förlorat sina skyddande lager och struktur, i praktiken blir omöjliga att hålla rena. Detta skulle då sänka värdet på våra tjänster samtidigt som det ökar kostnaderna, något som då måste kompenseras från er kunder. Med de rutiner vi har, har vi hittills klarat oss från prishöjningar från befintliga kunder, utan genomför detta enbart vid nyköp av medlemskap etc. Mattorna, de gummerade handtagen är i sig själva antibakteriella, lika så kromateringen och förzinkningen på stänger, hantlar, draghandtag och viktmagasin etc. Vad gäller rengöring av händer, rekommenderar vi att man använder tvål och vatten på kundtoaletten. För miljöns skull, rekommenderar vi även att man torkar händerna med den beröringsfria, elektriska handtorken, framför pappershanddukarna.

Läs noga igenom tidigare ställda frågor inom det område du söker svar inom via de gröna snabbknapparna.


Observera att frågorna besvaras här på kundservice, samt att vi inte besvarar redan besvarade frågor.

Dina eventuella personuppgifter anonymiseras.


Saknas svaret på din fråga på vår sida för kundservice?

- Ställ din fråga via formuläret på respektive sida, så svarar vi på den inom kort!


Fyll i stjärnmarkerat fält och klicka på "Skicka" för att skicka in din fråga.

 
 
Jag intygar att jag läst instruktionerna för kundservice samt tidigare frågor och svar
 
Jag är medveten om att redan besvarade frågor ej besvaras ytterligare